Heart Chat Bubble

Onsdag♥

Saknar sommaren och Cypern 2013
 
 
Heej, jag vet att inga läser min blogg men måste ändån göra lite inlägg som en början liksom❤
Idag änsålänge så har jag inte gjort något allt typ. Suttit vid datorn, kollat youtube osv
Som en vanlig lov dag när man inte har något att göra !
Idag så ska Elin komma och sedan ska vi fixa oss för att gå bus eller godis haha, vi gör det mest för godiset om ni undrar. Man måste ju passa på sista året man har chansen innan vi blir för stora :D
Elin kommer ungefär 3 så ja det kommer bli kul :)
Nu ska jag kolla lite mer youtube och lyssna på musik 
 
Kram Kram Moa
(kommentera tips på vad jag ska göra för inlägg)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker du ska blogga om smink och mode

Svar: Ja jag ska försöka ❤
Moa

2013-10-30 @ 13:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback